fredag 3. januar 2014

Anmeldelse av DD&C nr. 1/2014

Årets første Donald! I år skal jeg være mye strengere når jeg anmelder historier! Om en historie får karakter 10 skal den virkelig leve opp til det man kan kalle fantastisk kvalitet. Får en historie karakter 1 er det noe av det dårligste jeg har lest, og skal virkelig ikke klare å leve opp til det som er en god historie.



SKOGSRYDDERNE: 7/10: En ganske morsom historie ifølge min smak. Jeg er ikke så stor fan av Daan Jippes og Freddy Milton, men ingen dårlig historie.

BANKRAN I DET SKJULTE: 3/10: Syns nesten vi burde få noen ekte krimforfattere til å lage krimgåter. Altfor lett.

EN KRONE SPART…: 6/10: En ganske typisk Onkel Skrue historie, men den var morsom!

SNØEN DALTE LETT OG FIN: 8/10: Marco Rota er en av mine favorittegnere, og denne historien var kjempegod.

EN UKE MED VINTERMORO: 7/10: Jeg elsker stripene til Al Taliaferro, men de får ikke mer enn 7.

VOKSESMERTER: 5/10: En passe morsom historie, men bør leve opp til mer.

EN MYNT HER OG EN MYNT DER: 8/10: Jeg liker veldig godt historiene Vicar har laget! Håper han lagde flere før han døde! I dag er det akkurat 2 år siden Vicar gikk bort!


MOR, KJÆRE MOR: 4/10: Jeg liker ikke Sander Gulien, men dette er en typisk ensider du kan forvente. Grei avslutning på bladet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar